Projekt "Kako biti prijatelj"
Autor: Valerija Živković, 10. 5. 2023.
Učenici 4. razreda naše škole tijekom ove školske godine sudjelovali su u inkluzivnom projektu "Kako biti prijatelj", a 3. svibnja projekt je završen radionicama u razredu. Ministarstvo znanosti i obrazovanja RH odobrilo je i financijski podržalo projekt, OŠ Satnica Đakovačka uključena je u njega kao jedna od osam škola partnera u RH, a njegova voditeljica je novinarka Jasmina Kos.
Od početka školske godine učenici 4. razreda, zajedno s učiteljicom Ljubicom Rechner, sudjelovali su u projektnim aktivnostima.
Tako je naš učenik 4. razreda Marin Pavić sudjelovao u snimanju audioslikovnice pod nazivom "Koje je boje srce moje", a svoj dio priče pročitao je i snimio na Radio Đakovu, što je bilo posebno i dragocjeno iskustvo za njega. Proveli smo i anketu među roditeljima i učenicima 4. razreda o njihovim stavovima prema učenicima s teškoćama.
U drugoj fazi projekta izrađena je taktilna slikovnica u dva oblika (tiskana i 3D printana). Sve materijale dobili smo u školu i prošli tjedan ih primijenili na Satu razrednika u 4. razredu.
Učiteljica Ljubica Rechner s učenicima je u srijedu, 3. svibnja, provela radionice koristeći navedene materijale.
Učenici su:
- slušali audio priču Mačak Krešo se pita: Koje je boje srce moje?
- istraživali taktilnu slikovnicu prstima
- napisali svoje ime slovima brajice
- gledali snimku na kojoj im je dječak Borna priču iz slikovnice ispričao znakovnim jezikom
- gledali su snimku Riječi iz priče Koje je boje srce moje na znakovnom jeziku
- prstima su istraživali reljefno uzdignute elemente na 3D printanoj taktilnoj slikovnici.
Na satu hrvatskog jezika izradili su strip „Koje je boje srce moje”, a na satu TZK – igrali su igru Vodim te do lopte.
Učenici su bili zainteresirani za rad i aktivni u svim aktivnostima, a što je najvažnije naučili su razlikovati poželjna ponašanja prema slijepim i gluhim osobama.
Velika nam je sreća i zadovoljstvo što smo sudjelovali u projektu te omogućili dodatni sadržaj djeci s teškoćama te upoznali djecu tipičnog razvoja s komunikacijskim i društvenim potrebama i mogućnostima njihovih vršnjaka koji odrastaju s nekom teškoćom.
Fotografije s radionica pogledajte na linku fotogalerije.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |